fbpx

O MNIE

O mnie

Cześć, jestem Angelika, prowadzę agencję WIRTUALNYCH ASYSTENTEK

Pomagamy przedsiębiorcom z całego świata zrzucić ciężar codziennych obowiązków z ich barków i uwolnić ich czas.

Nasi klienci mieli dość czekania, aż w cudowny sposób znajdą czas na pracę nad rozwojem swojej firmyOddali nam swoje codzienne obowiązki i zyskali moc, żeby robić rzeczy wcześniej niewykonalne.

Z doświadczenia wiem, że nie można rozciągnąć doby, chociaż bardzo byśmy chcieli, nie jesteśmy w stanie zadbać o wszystko sami.

Dlatego też, zajmujemy się nie tylko wsparciem marketingowym naszych klientów, ale także pozyskiwaniem nowych klientów.

 

 

 

 

Angelika Solecka Your Virtual Assistant Kraków Wirtualna Asystentka, Linkedin

“Jestem tu, bo postawiłam na rodzinę...”

DECYZJA

Znasz zapewne to uczucie, gdy nie ma czasu na nic?

Do tej pory pamiętam tę bezradność. Nasze życie wydawało się być nieustannym kołowrotkiem. Ciągła presja czasu i wieczny pośpiech. Poranny maraton tych samych czynności i jednocześnie bieg przez płotki, kiedy dzieci opierały się rutynie. 

Rzuciłam wszystko i teraz walczę o pracę na własnych zasadach i bez ograniczeń, z prawem do ciągłego rozwoju.

Kiedyś specjalistka do spraw planowania transportu logistyki i dokumentacji międzynarodowej. 

Teraz prawa ręka przedsiębiorców z całego świata, a także matka dwójki, dla których wywróciła swoje życie do góry nogami stając się freelancerem.

"...ale nie zrezygnowałam ze swojej pasji."

Przez wiele lat pomagałam przedsiębiorcom rozwijać ich biznesy, zupełnie nie zdając z tego sprawy, że mogłabym to robić zawodowo. 

Teraz prowadzę firmę zupełnie świadomie i daje mi to dużo satysfakcji.  

Moje kompetencje:

  • Kurs „Jak stworzyć reklamę na Facebooku i na Instagramie” u Marty Krasnodębskiej Kurs BootCampElementy i strategia lunchu + cen, moodboard dla marki, strategia treści, strona lądowania, newsletter itp. u Marty Krasnodębskiej
  • Szkolenie BRAND STORYTELLING u Marty Krasnodębskiej 
  •  Warsztaty POPUP – E-book w 48 godzin u Marty Krasnodębskiej 
  • Szkolenie “Wybitne instastories” od Agaty Koman
  • Szkolenie nowoczesnej elektronicznej korespondencji biznesowej (Modern Business e-Correspondence)
  • Kurs grafiki komputerowej Adobe Photoshop/CorelDraw 
  • Szkolenie VBA w MS Excel (cz. 1) – Comarch
  • Szkolenie z Microsoft Excel 2010 – kurs średnio-zaawansowany – Comarch
  • Szkolenie z efektywnej komunikacji z elementami inteligencji emocjonalnej
  • Szkolenie z obsługi klienta 
  • Szkolenie z negocjacji z dostawcami i klientami
  • Szkolenie z asertywności w relacjach biznesowych

Korzyści współpracy z nami

Oszczędność pieniędzy

Nie musisz zatrudniać pracownika. Rozliczamy się z Tobą na zasadzie B2B. Wystawiamy fakturę za wykonaną usługę, bądź raportując wykorzystane godziny pracy z pakietu.

Wsparcie specjalistów

U nas każdy zajmuje się zadaniami, które wychodzą mu najlepiej. Burza mózgów członków naszego zespołu maksymalizuje korzyści dla Twojej firmy.

Nowych klientów

Nasza wiedza i praktyka pomaga w nawiązywaniu nowych relacji i budowaniu zaufania, co pomaga w sprzedaży usług i produktów.

Oszczędność czasu

Nie tracisz czasu na wykonywanie rutynowych, codziennych czynności marketingowych i administracyjnych firmy. W tym czasie możesz zaangażować się w rozwój Twojego biznesu.

Nasze zaangażowanie

Dążymy do zastosowania jak najlepszych rozwiązań marketingowych i doradzamy właściwe rozwiązania dla biznesów online.

Strategiczne podejście

Staranie planujemy wszelkie działania marketingowe w mediach społecznościowych. Działamy według najnowszych trendów. Wykorzystujemy także wiedzę o algorytmie.

Dowiedz się więcej

Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć w jaki sposób budować dochodowy biznes na LinkedIn, zdobywać nowych klientów, albo skorzystać z wirtualnego wsparcia w mediach społecznościowych, skontaktuj się z nami.