fbpx

Opinie

Pani Angelika, w ramach kompletowania swojego portfolio, wprowadziła mnie w zagadnienia mediów społecznościowych i wytłumaczyła, jak dużą funkcję sprzedażową spełniają one w moim małym biznesie. Zdefiniowanie moich potrzeb marketingowych, pozwoliło na większą interakcję z klientem i zwiększenie sprzedaży.

Szkolenie o Instagramie, które otrzymałem, nauczyło mnie poprawnej kreacji, promocji i analityki swoich działań w strategii marki. Pani Angelika prowadziła dla mnie profil na Instagramie, wymyślała strategię i planowała wpisy, poprawia zdjęcia w programach graficznych, aby ich identyfikacja wizualna była zgodna z kolorami marki oraz pisze teksty sprzedażowe dla moich produktów.

Jestem zadowolony z usług, które mi zaoferowała i mam nadzieję, że w przyszłości dalej będę mógł korzystać z jej usług.

 Konrad Zagórski

5/5

Pani Angelika Solecka w ramach tworzenia swojego portfolio w drugiej połowie 2019 roku zajmowała się czynnościami marketingowymi.
Do jej głównych obowiązków należało wykonanie strony internetowej oraz grafiki, obsługa kanału w social media (FaceBook) wraz z wykonaniem wszystkich elementów graficznych. Ponadto zaprojektowała wizytówki firmowe, duże magnesy na samochody, teczki, kartki, foldery, banery reklamowe oraz pisała pozycjonujące teksty na stronę internetową.

Pani Angelika wyróżniła się przede wszystkim zaangażowaniem, umiejętnością szybkiego rozwiązywania problemów oraz dużą wiedzą specjalistyczną.

Jestem pewien, że Pani Angelika Solecka będzie cenionym usługodawcą i doskonale sprawdzi się w tematach związanych z marketingiem, tak jak sprawdziła się podczas pracy w mojej firmie.

Wincenty Solecki 

5/5

Z Angeliką współpracujmy w zakresie planowania kampanii reklamowych na Facebooku oraz przygotowywaniu do nich grafik i animacji.

Jest to osoba z dużą wiedzą merytoryczną z zakresu social mediów. Jej kreatywność i posiadane umiejętności przekładają się na efektywną sprzedaż moich produktów oraz jednocześnie niskie koszty płatnych reklam. Rozwiązania, które proponuje okazują się zawsze skuteczne i trafne.

Angelika jest także osobą bardzo komunikatywną oraz mocno zaangażowaną w powierzone jej zadania. Często jest bardziej na bieżąco z efektami naszych wspólnych działań niż ja sama.

Wszystkie powyższe predyspozycje przekładają się na bardzo udaną współpracę.

 Elżbieta Zielińska

5/5
AQUA SOIL

Wirtualna Asystentka? Nigdy nie słyszałem o takim zawodzie, ale natłok obowiązków skłonił mnie, do wypróbowania możliwości zdalnej pomocy.

Do tej pory Angelika pomaga mi w sprawach związanych z firmą, ale także w dużych prywatnych przedsięwzięciach.

Angelika posiada cenną wiedzę z dziedziny marketingu, promocji produktu i sprzedaży.
Wykazuje dużą wiedzę, pasję, zaangażowanie w swoim fachu i zawsze jest dwa kroki do przodu.

Jestem zadowolony, że spróbowałem, bo zyskałem więcej czasu dla siebie i bliskich. 

Mariusz Wnuk 

5/5
GOSIA ZIAJKA Fotografia ludzi i biznesu

Angelika jest specjalistką w swoim fachu. Jako WA ściąga mi obowiązki z głowy, mobilizuje do działania i zdecydowanie ułatwia życie, oszczędzając mój czas. Wszystko to dopasowuje do systemu mojej pracy (dosyć chaotycznego, jak na matkę pracującą przystało). Transparentność działań, znajomość różnych aplikacji i rozwiązań, o których ja nie mam i na szczęście nie muszę mieć pojęcia to zdecydowany plus. Po co tracić czas na naukę nowych aplikacji i wyszukiwanie rozwiązań pomocnych w biznesie skoro można to zlecić Angeli? Szczerze polecam.

Gosia Ziajka

5/5

LS MOTO

Angelika wykonała dla mnie projekty banerów do druku wielkoformatowego. Zadbała o dobranie kolorystyki, spójność oraz wielkość grafik, tak żeby wszystko było wysokiej jakości.

Odtworzyła, również moje stare logo i zadbała o efekt 3d. Jestem bardzo zadowolony, chętnie będę jej usługi polecał znajomym.

Łukasz Susuł

 

5/5

Izabela Wojtachnik

Polecam bardzo współpracę z Angeliką. Jest konkretna, a przede wszystkim bardzo komunikatywna. Bardzo szybko ustaliłyśmy zakres współpracy i w razie konieczności komunikujemy się na bieżąco, aby dopasować działania maksymalnie.

Angelika wykonuje swoje zadania z dużym zaangażowaniem, oferując zawsze coś ponad to, na co się umawiamy. Szczerze polecam.

Izabela Wojtachnik

5/5

WIRTUALNA ASYSTENTKA

Z Angeliką współpracuję już od kilku miesięcy. Zdecydowałam się na skorzystanie z jej usług, ponieważ liczba zadań do wykonania przerosła moje możliwości.

Dzięki niej łatwiej mi ogarnąć moją biznesową rzeczywistość. Zawsze mogę na niej polegać. Zadania są wykonane w terminie i z najwyższą jakością. Cenię sobie również jej samodzielność i proaktywne podejście. Serdecznie polecam współpracę z Angeliką

Małgorzata Łapiuk

 

5/5

Sappi Europe

Chcielibyśmy potwierdzić kompetencje Pani Angeliki Soleckiej w zakresie zdalnej pracy administracyjno-biurowej − kontakt e-mail i telefoniczny z kontrahentem w języku polskim i angielskim, wyszukiwanie informacji, praca w arkuszach kalkulacyjnych Excel, praca z oprogramowaniem SAP, zarządzanie pocztą elektroniczną w programie Microsoft Outlook. Swoje zadania zawsze wykonywała na czas i z wielkim zaangażowaniem.

W okresie zatrudniania sprawowała także nadzór nad współpracą z firmami spedycyjnymi (także w języku angielskim), analizą kosztową usług transportowych, ustalaniem trasy i rozładunku towaru, tworzeniem i obsługą dokumentacji, praca z pakietem Office (Word, Excel, Power Point), znajomość SAP (APX – APO Production, SHP – R/3 Production).

Pani Angelika wzorowo wywiązywała się z powierzonych jej zadań, cechując się sumiennością, rzetelnością, odpornością na presję czasu oraz dbałością o wizerunek firmy. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz wysoka kultura osobista jest kluczem do sukcesu w bezpośredniej obsłudze klientów biznesowych.

Sappi Europe sp. z o. o.

5/5

To już trzeci miesiąc naszej współpracy z Panią Angeliką. Jej podejście do naszych pytań i wymagań czyni z niej wysoko wykwalifikowanego profesjonalistę. Angelika szczegółowo wyjaśnia każdą ze swoich propozycji i decyzji. Jest gotowa udzielić nowych wyjaśnień na powtarzające się pytania, biorąc pod uwagę niski poziom wyszkolenia klienta, w niektórych kwestiach związanych z reklamą na Instagramie/Facebooku i organizacją list mailingowych.

Chcielibyśmy zwrócić uwagę na kompleksowość współpracy z naszą firmą, gdyż obecnie zmienia się pozycjonowanie usług naszej firmy. Przechodzimy od szkolenia w zakresie praktyki fizycznej do szkolenia instruktorów i trenerów z naciskiem na fizjoterapię stosowaną. Zmienia się grupa docelowa. Do tego dochodzi duża konkurencja ze strony kursów jogi i podróbek gimnastyki. Z jej pomocą planujemy dalszą współpracę i skuteczny rozwój kampanii reklamowych skierowanych do odbiorców z UE.

Oksana Pawłowska

5/5