Case study
Reklamy
Wykorzystaliśmy reklamę na formularz dla klienta działającego B2B. Klient chciał zdobyć więcej kontaktów na bezpłatne konsultacje dotyczącego jego usługi, którym było zarządzanie portalem LinkedIn.
Leads
73 osoby zapisane na bezpłatną konsultację
Zasięg
13 076 to liczba unikalnych osób, do których dotarły treści danej rekalmy
Wyświetlenia
27 072 o liczba, która pokazuje, ile razy dana reklama została wyświetlona
Budżet
673,33 zł
Audyt
W pierwszej kolejności wykonujemy audyt firmy klienta
Następnie projektujemy niezbędne grafiki, tekst reklamy i ustalamy grupę docelową. Potem wybieramy rodzaj reklamy, czyli w tym wypadku reklama na pozyskiwanie kontaktów poprzez formularz Facebooka.
Jest to bardzo intuicyjny sposób zostawienia danych przez osobę, która zainteresowała się usługą.
Reklamę przygotowujemy w kliku odsłonach – testujemy. W grafikach umieszczany np. zdjęcie konsultantki, nazwę usługi, wezwanie do działania.
Ponadto dodaliśmy przycisk, który umożliwiał umówienie konsultacji.
W formularzu reklamy wklejamy link do polityki prywatności firmy. Jest to niezbędne działanie przez wzgląd na pozostawione dane personalne przez zainteresowanego usługą.
Od czego zależy, komu wyświetli się reklama?
Za wyświetlanie reklam odpowiedzialne są algorytmy Facebook’a, które są określane na podstawie poniższych informacji:
- aktywność na Facebooku (np. polubienie strony lub kliknięcie reklamy).
- Inne dane konta na Facebooku (np. wiek, płeć, miejsce zamieszkania, rodzaje urządzeń, z których logujesz się do Facebooka).
- Informacje udostępnione nam przez reklamodawców, ich partnerów i naszych partnerów marketingowych, jakie mają już w posiadaniu (np. Twój adres e-mail)
Od czego zależy budżet reklamy?
Trudno ustalić optymalny poziom kosztów reklamy. Teoretycznie powinien on pozwolić na realizację celów naszych celów np. mały przedsiębiorca będzie dążyć do uzyskania odpowiedniej liczby klientów. Kwota pozyskania klienta waha się od 3-30 zł. Wszystko zależy od rodzaju prowadzonego biznesu.