fbpx

Case study: Facebook Ads – agencja marketingowa

Case study​
Reklamy

Wykorzystaliśmy reklamę na formularz dla klienta działającego B2B. Klient chciał zdobyć więcej kontaktów na bezpłatne konsultacje dotyczącego jego usługi, którym było zarządzanie portalem LinkedIn.

Leads

73 osoby zapisane na bezpłatną konsultację

Zasięg

13 076 to liczba unikalnych osób, do których dotarły treści danej rekalmy

Wyświetlenia

27 072 o liczba, która pokazuje, ile razy dana reklama została wyświetlona

Budżet

673,33 zł

Audyt

W pierwszej kolejności wykonujemy audyt firmy klienta

Następnie projektujemy niezbędne grafiki, tekst reklamy i ustalamy grupę docelową. Potem wybieramy rodzaj reklamy, czyli w tym wypadku reklama na pozyskiwanie kontaktów poprzez formularz Facebooka. 

Jest to bardzo intuicyjny sposób zostawienia danych przez osobę, która zainteresowała się usługą. 

Reklamę przygotowujemy w kliku odsłonach – testujemy. W grafikach umieszczany np. zdjęcie konsultantki, nazwę usługi, wezwanie do działania.

Ponadto dodaliśmy przycisk, który umożliwiał umówienie  konsultacji.

W formularzu reklamy wklejamy link do polityki prywatności firmy. Jest to niezbędne działanie przez wzgląd na pozostawione dane personalne przez zainteresowanego usługą.

Angelika Solecka Your Virtual Assistant Kraków Wirtualna Asystentka, Linkedin
Angelika Solecka Your Virtual Assistant Kraków Wirtualna Asystentka, Linkedin
Od czego zależy, komu wyświetli się reklama?

Za wyświetlanie reklam odpowiedzialne są algorytmy Facebook’a, które są określane na podstawie poniższych informacji:

  • aktywność na Facebooku (np. polubienie strony lub kliknięcie reklamy).
  • Inne dane konta na Facebooku (np. wiek, płeć, miejsce zamieszkania, rodzaje urządzeń, z których logujesz się do Facebooka).
  • Informacje udostępnione nam przez reklamodawców, ich partnerów i naszych partnerów marketingowych, jakie mają już w posiadaniu (np. Twój adres e-mail)

Od czego zależy budżet reklamy?

Trudno ustalić optymalny poziom kosztów reklamy. Teoretycznie powinien on pozwolić na realizację celów naszych celów np. mały przedsiębiorca będzie dążyć do uzyskania odpowiedniej liczby klientów.  Kwota pozyskania klienta waha się od 3-30 zł. Wszystko zależy od rodzaju prowadzonego biznesu.


Klient zapisując się na bezpłatne konsultacje ma okazje zapoznać się z usługami reklamodawcy i sprawdzić warunki współpracy.

Jeśli chcesz porozmawiać na temat
płatnych kampanii facebook Ads…

Umów się na bezpłatną konsultację!


Umów konsultację